Általános szerződési feltételek

Utolsó frissítés: 2021.11.06. 20:00

 

A jelen általános szerződési feltételeket („Általános szerződési feltételek”) a TIP TOP ROPE KFT. (továbbiakban: TTR) https://ttr.hu/ weboldalának használatára, illetve a villanyszerelés és biztonságtechnikai szolgáltatások igénybevételére vonatkoznak. A weboldal használati nyelve magyar és angol.

 

TTR címe: 2162 Őrbottyán, Fekete István utca 5.

TTR nyilvántartási száma: ?????????????

TTR adószáma: ???????????

TTR telefonszáma: +36 30 396 6880

TTR email címe: info@ttr.hu

TTR képviselője és elérhetőségei: Juhász Gábor, +36 30 396 6880

TTR részére tárhelyet biztosító szolgáltató: ??????????????????

 

TTR és a megrendelő közötti szerződés megkötéséhez szükséges technikai lépéseket és egyéb információkat az időpontkérés űrlap és a foglalási feltételek tartalmazzák.

 

TTR és a megrendelő közötti szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

 

TTR nem iktatja a szerződést. A szerződést a jelen Általános szerződési feltételek hatályos változata és a vendég által megadott adatok együttesen jelentik.

 

A jelen Általános szerződési feltételek hatályos változata a weboldalon keresztül folyamatosan elérhető.

 

TTR a weboldal tekintetében nem veti alá magát magatartási kódexnek.

 

Ha a felhasználónak bármilyen kérdése vagy észrevétele van a jelen Általános szerződési feltételekkel kapcsolatban, mielőtt használná a https://ttr.hu/ weboldalt, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a fenti elérhetőségek valamelyikén.

 

TTR fenntartja a jogot, hogy a jelen Általános szerződési feltételeket az alkalmazandó jogszabályok és szabályozások rendelkezéseire figyelemmel egyoldalúan, a módosítást követő hatállyal módosítsa. Erre tekintettel ajánlott rendszeresen látogatni a https://ttr.hu/ weboldalt, hogy figyelemmel kísérhesse a változásokat. Kérésére átadjuk a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeket nyomtatott formában.

 

A weboldalon közzétett valamennyi tartalomra, így különösen, de nem kizárólagosan a szöveges anyagokra, képekre, arculati elemekre, védjegyekre, grafikákra vonatkozó szellemi tulajdon a TTR-t illeti meg. TTR a felhasználók számára nem kizárólagos felhasználási jogot biztosít a weboldal rendeltetésszerű igénybevételére. A weboldalon keresztül közzétett, a szellemi tulajdon védelme alá tartozó alkotásoknak a weboldalon kívül történő felhasználása tilos.

 

A weboldalhoz való hozzáférés átmenetileg előzetes értesítés nélkül műszaki karbantartás, áttelepítés, frissítési műveletek vagy leállás, illetve a hálózat működésével kapcsolatos korlátozások miatt szünetelhet.

 

A https://ttr.hu/ weboldalon történő időpontkérés végén megrendelőink email címére TTR visszaigazolást küld.

 

A weboldal használatával, illetve a szolgáltatás igénybevételével a felhasználó megerősíti, hogy az Általános szerződési feltételeknek a hatályos változatát megismerte és kifejezetten elfogadja.


IDŐPONT FOGLALÁSI FELTÉTELEK


Bármilyen szolgáltatást is választanál a kitöltött időpontfoglalás űrlap elküldésével - ideértve a telefonos, emailes kapcsolatfelvételt is - az első helyszíni felmérés ingyenes számodra amennyiben a munkaterület Budapest közigazgatási határán belül található meg.


Bizonyos esetekben kivételt szoktunk tenni még azon Pest megyei településeken, amelyek útba esnek egy másik aktuális villanyszerelés, riasztó - vagy éppen napelem rendszer telepítés munkánk megközelítése okán. Illetve ha a III. kerület óbudai, esetleg az Aszód és Hatvan között elhelyezkedő telephelyeink egyikéhez közel helyezkedik el.


Amennyiben egyik feltételnek sem felelnél meg, mert az ország másik pontján laksz, úgy is szívesen megtekintjük az ingatlant, csak tartsd szem előtt, hogy ebben az esetben Budapesthez képest 150 Ft / km díjat kell felszámolnunk.


Az életben ugyan előfordulhatnak nem várt, halaszthatatlan teendők, valamint csúszások, de mi mégis úgy véljük a Megrendelő és a kivitelező csapat részéről is jogos elvárás a pontos érkezés és a megbízhatóság. Ebből adódóan ha módosítani vagy törölni kívánod a kivitelezés időpontját, kérlek jelezd felénk a változást a 8 munkaóránál rövidebb projekt megkezdéséhez képest minimum 1 órával, a 8 munkaórával megegyező vagy annál hosszabb projekt esetén minimum 24 órával korábban. Cserébe mi is így teszünk. A 2. mulasztás után a sűrű napirend miatt a feledékenyektől, egy végleges elszámolást és az üres órák kiszámlázását követően meg kell váljunk.

 

KIVITELEZÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

A megrendelő számára a megrendelt munkát TTR a Tőle elvárható szakmai gondossággal, és minőségben kell kiviteleznie.

 

TTR a megbízásokat minden esetben a legkorábbi befejezéssel igyekszik ütemezni. A munkavégzés befejezésének várható időpontjáról a megrendelőt kötelessége még a munka megkezdése előtt tájékoztatni. Mindazonáltal a megrendelő tudomásul veszi, hogy TTR számára fel nem róható körülmények kis mértékben befolyásolhatják a projekt lezárásának határidejét. Például:

  • megrendelő által támasztott új igények és módosítások
  • munkaterület megközelítésének akadályoztatása
  • harmadik fél határidős teljesítésének csúszása (festő, beszerzés stb.)
  • javítási munkálatok egy korábban feltáratlan területen

Az emberi feledékenységből adódó kellemetlenségek elkerülése végett a megrendelt munka elvégzendő feladatainak és telepítendő eszközeinek listáját - ideértve a projekt megkezdése után felmerült új igényeket és módosításokat is - TTR csapata kizárólag írásban tudja a megrendelő részéről befogadni, feldolgozni és a kötelességek közé felvenni.

 

Alapelveink közé tartozik, hogy a lehető legtisztábban dolgozunk. Ha ez az elvárás a projekt jellegéből adódóan (Pl.: vésés) mégsem kivitelezhető, akkor a behatárolt munkaterületet a feladat végeztével feltakarítjuk magunk után.


Megrendelő hozzájárul, hogy TTR csapata bizonyos feladatok elvégzéséhez Alvállalkozót vegyen igénybe, illetve felkérés esetén TTR csapatát is alvállalkozóként megbízza egy Fővállalkozó. TTR Alvállalkozói és Fővállalkozói TTR szolgáltatásainak igénybevételével kijelentik, hogy megértették és elfogadják a http://www.ttr.hu/ weboldalon mindenkor elérhető, legfrissebb általános szerződési feltételeket, valamint kötelességük közvetetten tájékoztatni az érintett Megrendelőiket jelen általános szerződési feltételek tartalmáról, a benne foglaltak alkalmazásáról.

 

A kivitelezés időpontjának helyes kiválasztása kulcsfontosságú! Villanyszerelés alapszerelését és biztonságtechnikai rendszerek kábelezését a padlózat lerakása és a festés megkezdése előtti időpontra kell ütemezni. A szerelvényezést pedig az utolsó festés előttre kell időzíteni. Szeretnénk Megrendelőink figyelmét kifejezetten felhívni, hogy a munkavégzéssel keletkező törmelékek és kosz - az óvintézkedések ellenére is - kárt okozhatnak az ingatlanban és annak berendezéseiben, amiért TTR csapata nem tud felelősséget vállalni, amennyiben jelen bekezdésben említett instrukciókat Megrendelőink figyelmen kívül hagyják.

 

MEGRENDELŐ KÖTELESSÉGEI

  • Válassza ki a kivitelezés helyes időpontját az előző bekezdés instrukciói alapján!
  • Ürítse ki a munkaterületet munkatársaink érkezéséig és lehetőség szerint ne szervezzen egymásra ugyanazon helyszínre több kivitelező csapatot, mert legtöbbször csak akadályozzák egymást a munkavégzésben.
  • A kivitelezés és / vagy helyreállítási munka megkezdése előtt húzza ki a dugaljakból az összes elektromos berendezését amivel rendelkezik és a hálózatra van kapcsolva. Amennyiben bizonyos eszközöket nem tud egyedül eltávolítani, kérjen okvetlen segítséget kollégáinktól. Ha ezt elmulasztja, a bekötve felejtett készülékek a hálózat tesztelésekor helyrehozhatatlanul károsodhatnak.
  • Kérjük jelezze előre, amennyiben rendelkezik privát parkolóhellyel vagy garázzsal, ahol kollégáink a gépjárművel meg tudnak állni a munkavégzés idejére. Ugyanis ha csak fizetős parkolóhelyen vagy - közterületen tudnak leparkolni, akkor az így elköltött parkolási díj felszámolásra fog kerülni a projekt végösszegében.
  • Megrendelőink gondoskodjék a munkaterületen legalább 1 db illemhelyről, víz- és áramforrásról, a munkavégzéshez szükséges megfelelő hőmérsékletről.
  • Az építőipari kivitelezés során keletkező hulladékok – engedéllyel rendelkező kezelőhöz történő – elszállítása a megrendelő kötelezettsége.


GARANCIA ÉS SZAVATOSSÁG

 

Minden TTR csapata által üzembe helyezett berendezésre a kötelező 6 hónap szavatosságon felül, további +6 hónap garanciát vállalunk, úgy mint villamossági kötések, szoftveres konfiguráció. A beszerelt elektronikai eszközök rendeltetésszerű működéséért azonban csak akkor tudunk garanciát vállalni, ha azokat saját forrásból, ellenőrzött nagykereskedelmi beszállítókon keresztül közvetlenül TTR kollégái vásárolták meg a Megrendelő részére.

 

A garancia akkumulátorokra nem vonatkozik.

 

Illetéktelen vagy harmadik személy bizonyított beavatkozása az üzembehelyezést követően azonnali garanciavesztéssel jár.


ELSZÁMOLÁS, SZÁMLÁZÁS, FIZETÉSI MÓD


TTR csapatát vállalkozói díj illeti meg a Megrendelő számára elvégzett munkájáért, melynek összege bruttó óradíj + felhasznált anyagok bruttó költsége vagy előre meghatározott egyösszegű bruttó projekt díj. TTR csapata leghamarabb a megbízott munka befejezésének időpontjában vagy amennyiben a kivitelezés 8 munkaóránál több időt vesz igénybe, minden 5. ledolgozott munkanap után jogosult rész- / számlája benyújtására.

Megrendelő köteles TTR csapata által benyújtott számlát 8 napon belül készpénzben vagy átutalással kiegyenlíteni, CIB BANK, HU75 1070 0024 6245 8340 5110 0005 számlaszámra. Ellenkező esetben TTR csapata jogosult a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresét felszámolni.


BALESET, KÁRESEMÉNY ESETÉN


TTR csapatának kötelessége tájékoztatni a Megrendelőt minden a munkaterületen feltárt új veszélyforrásról. A szakmai megvizsgálás után TTR munkatársai a Megbízót gondosan tájékoztatják a rendellenességről és javaslatot tesznek számára a helyreállítási munkálatokról. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el TTR által javasoltakat vagy egyoldalúan visszautasítja a hiba helyreállítását, azzal a Megrendelő kijelenti, megértette a lehetséges kockázatokat, annak felelősségét és következéményeit maga viseli.


A legnagyobb óvintézkedések ellenére is az építőiparban időnként előfordulhatnak balesetek, káresemények. Ilyenkor igyekezzünk megőrizni hidegvérünket. Hárítsuk el a közvetlen veszélyforrást és mihamarabb lássuk el az esetleges sérülteket! Miután lecsillapodtak a történések a kivitelező csapat és a Megrendelő részletesen, kronológiai sorrendben beszéljék át a kiváltó okokat, ugyanis nevesíteni kell ki, milyen mértékben felelős a kialakult állapotért. Erről jegyzőkönyv kell készüljön, amely dokumentumot a jelenlévők aláírásukkal hitelesítik.


Szerencsére kollégáink mindegyike rendelkezik építőipari felelősség biztosítással, így a jegyzőkönyv birtokában pár napon belül megkezdődhet az eszközök javíttatása és a kártalanítás folyamata. Fontos továbbá, hogy a Megrendelőnek 30 nap áll rendelkezésre a kivitelező csapatot tájékoztatni - feltételezhetően az eseményből fakadó - a késöbbiekben feltárt, rejtett károkról. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Összeszerelés okán és hozzáférés hiányában bizonyos eszközök sérülés nélkül nem javíttathatóak, ezért a rendeltetésszerű működést nem befolyásoló, valamint értékcsökkenéssel járó esztétikai károkra (karcolás, deformálódás, kosz stb.) semmilyen kártérítés nem terjed ki.


Ha többen közösen okoznak kárt - esetleg nem megállapítható mi idézte elő - a kivitelezésben résztvevők felelőssége egyetemleges. Ugyanakkor nem állapítható meg az ok-okozati összefüggés azzal a kárral kapcsolatban, amelyet a károkozó nem látott előre és nem is kellett előre látnia.